top of page
Nos-realisation-NL.png
flèche, animée, gingely, nos réalisations,
ampoule, gingely, nos réalisations,
background, bulle, gingerly,

COMMUNICATIE

 

MARKETING- EN CONTENSTRATEGIE

Background, contour, photo, gingerly, positive, impact, marketing
Background, contour, photo, gingerly, positive, impact, marketing
Background, contour, photo, gingerly, positive, impact, marketing
Background, contour, photo, gingerly, positive, impact, marketing
Background, taches, gingerly,
Background-texte-Peinture-noir.png

WIE?

Prétexte biedt een assortiment van 100% plantaardige, zelfs revolutionaire alternatieven voor room en melk. Je kan de producten gebruiken op de boterham of om er lekker mee te koken.

Background-texte-Peinture-noir.png

WAT?

Er was al een grafische identiteit gecreëerd, maar de klant had veel vragen over zijn positionering: de verpakking was te ingewikkeld en weerspiegelde niet wie ze zijn en wat ze aanbieden, er was een probleem omtrent de zichtbaarheid in de winkel enz.

Background-texte-Peinture-noir.png

HOE?

In een eerste fase deden we een strategische aanbeveling met betrekking tot de positionering van het merk, zowel op B2C- als B2B-niveau. Vervolgens namen we de grafische identiteit onder handen: we veranderden het design van de verpakkingen en het logo om de positionering van het merk zoveel mogelijk te optimaliseren. Aangezien het merk zich nog in de start-upfase bevond en het budget vrij beperkt was, konden we de nieuwe verpakkingen niet testen. Maar we stelden wel tests voor die de klant zelf nog kan uitvoeren en gaven advies vanuit onze eerdere ervaringen.

Background, taches, gingerly,
bottom of page