top of page




CONCEPT &
DESIGN


WIE?
Les Auberges de Jeunesse is een vzw die werd opgericht in 1933. Het toenmalige doel was om jongeren aan te moedigen om op een gezonde en verkwikkende manier te reizen. Tegenwoordig zijn hostels toegankelijk voor iedereen, ongeacht de leeftijd, maar ze blijven hoofdzakelijk gericht op jongeren. Deze tendens is te danken aan het hogere comfort, de warme en professionele ontvangst en de diversiteit van het activiteitenaanbod.
De vzw blijft trouw aan haar universele waardenkader en zet zich ook hard in voor het milieu en duurzame ontwikkeling.

WAT?
Meer dan ooit is de verblijfservaring van het grootste belang. Hoewel de ervaring van reizigers in de hostels zeer bevredigend is (80-90% tevredenheid), zijn de gemeenschappelijke ruimtes niet erg aantrekkelijk of gastvrij. Gingerly kreeg de opdracht om een sterke identiteit en een tone of voice te creëren met respect voor de waarden van Les Auberges de Jeunesse: dienstverlening, uitwisselingen, lokale verankering, ecologie en duurzaamheid.

HOE?

Gingerly ontwikkelde diverse moodboards en icoonstijlen om de verschillende trends te illustreren. Hiermee konden de interne teams bij Les Auberges de Jeunesse aan de slag!
bottom of page