top of page




COMMUNICATIE
MARKETING- EN CONTENSTRATEGIE



WIE?
Biodidoo is vooral een familieverhaal. En als ouders willen we het beste voor onze kinderen. Met dit doel voor ogen creëerden we een webshop gespecialiseerd in biologische, natuurlijke en ecologische producten voor moeder en baby. Een wereld van zachtheid en kwaliteit ...

WAT?
De initiële vraag was om alleen te werken aan de rebranding van het merk Biodidoo, maar al snel constateerde Gingerly dat de strategische positionering van het merk mankementen vertoonde. Daarom was er uitgebreidere denkoefening nodig.

HOE?
We creëerden de strategische identiteit en bepaalden de positionering zodat het merk zich kon onderscheiden van de concurrentie.
Zodra deze nieuwe positionering goedgekeurd was, namen we het aanbod onder handen, om zo goed mogelijk in te spelen op de opportuniteiten. Dit was een stevige basis voor de rebranding, zowel de nieuwe brand identity als de nieuwe webshop konden hierop verderbouwen. Ten slotte ondersteunden we Biodidoo ook bij het uitbouwen van hun sociale media, voornamelijk Instagram, en toonden we hen de voordelen van een "abonnementsformule”, waardoor ze momenteel een van de meest competitieve spelers op de markt zijn!
bottom of page